SS...SS-S «Si"!..
-60-
VERKEER, VERVOER EN WATERSTAAT
De auto en traktor leggen een zwaar beslag op onze kostbare
Nameen' "pis op d. .t«aat gebakt
Groen"zundert^ 'zou mfef "an'^le^oetgangerde fietser en de
verkeersveiligheid op een TÜIdf neïlpalen lang! het Frans
Groen Zundert zou de beloofd j t het beton
Baantje, de Krochtenweg en de Ettensebaan niet
Groen Zundert zou^ een uitnodigend "ondelpad^^t aan laten
renoveren Nassauplein assortimentstuin en
sluiten op uw voet- en fi^spad deersvellige „olenstraat
Klein Zundert. In een tiers e Hk neweerd.
wordt het doorgaande autover eer ge yia de Beukenlaan
Een parkeerroute verbindt het Naooouple Goghplein worden
autovrljPrD^Molenstraat wordt een"bruisende slagader IIlaanv0^°^
winkels en andere voorzieningen, dooriopeno
Oranjeplein
Een nieuwe opleidingsroute vanaf de krui^^Xr^eTe fl i~ng
Wernhoutseweg dicht langs de bebouwing van de zonae het
en Groko, uitkomend op de Wildertsedijk,
bedieningsverkeer van de Ambachten en ae
Industrieweg niet door de Molenstraat gaat.
in de wijken heeft voorrang.
Groen Zundert heeft in 1986 al instelling van een verkeers-
adviesraad voorgesteld, dus daar atïeven'naar het
Niet allen u, maar eok Groen «t^blijfVindenen^
opnemen van Klein Zundert 1 Roosendaal en Etten-Leur.
KS^ÏT-rSS-rï.SSÏ^ ^Zondert het gebruik van
de auto trachten te beperken.
EKONOMISCHE ZAKEN
Fan fraai stuk proza waaraan meteen de vraag gekoppeld kan
haast^eiy^want^nige konsekwentie verbindt u aan dit stukje
verder totaal niet. Foei.
t 4- j /-• 7-, tjn nflp 1 D9(3 Vel ncl 1*101 10