SS...SS-S «Si"!.. -60- VERKEER, VERVOER EN WATERSTAAT De auto en traktor leggen een zwaar beslag op onze kostbare Nameen' "pis op d. .t«aat gebakt Groen"zundert^ 'zou mfef "an'^le^oetgangerde fietser en de verkeersveiligheid op een TÜIdf neïlpalen lang! het Frans Groen Zundert zou de beloofd j t het beton Baantje, de Krochtenweg en de Ettensebaan niet Groen Zundert zou^ een uitnodigend "ondelpad^^t aan laten renoveren Nassauplein assortimentstuin en sluiten op uw voet- en fi^spad deersvellige „olenstraat Klein Zundert. In een tiers e Hk neweerd. wordt het doorgaande autover eer ge yia de Beukenlaan Een parkeerroute verbindt het Naooouple Goghplein worden autovrljPrD^Molenstraat wordt een"bruisende slagader IIlaanv0^°^ winkels en andere voorzieningen, dooriopeno Oranjeplein Een nieuwe opleidingsroute vanaf de krui^^Xr^eTe fl i~ng Wernhoutseweg dicht langs de bebouwing van de zonae het en Groko, uitkomend op de Wildertsedijk, bedieningsverkeer van de Ambachten en ae Industrieweg niet door de Molenstraat gaat. in de wijken heeft voorrang. Groen Zundert heeft in 1986 al instelling van een verkeers- adviesraad voorgesteld, dus daar atïeven'naar het Niet allen u, maar eok Groen «t^blijfVindenen^ opnemen van Klein Zundert 1 Roosendaal en Etten-Leur. KS^ÏT-rSS-rï.SSÏ^ ^Zondert het gebruik van de auto trachten te beperken. EKONOMISCHE ZAKEN Fan fraai stuk proza waaraan meteen de vraag gekoppeld kan haast^eiy^want^nige konsekwentie verbindt u aan dit stukje verder totaal niet. Foei. t 4- j /-• 7-, tjn nflp 1 D9(3 Vel ncl 1*101 10

Raadsnotulen

Zundert: 1934-1996 | 1990 | | pagina 204