De heer Kunst:
Als dat het geval is, vraag ik me af waarom er 600 m2 van
het terrein bestraat moet worden en het overige deel be
tegeld? Als alles betegeld wordt, kan dit een voordeel
van meer dan 10.000,
De voorzitter:
Een en ander hangt samen met de kwaliteit van het werk.
Het is onverstandig om op die gedeelten, wa.arop met Auto's
gereden wordt, tegelwerk van lichte kwaliteit aan te bren
gen.
De heer Kunst:
Dat ben ik met u eens, maar als ik de betegeling van het
veilingterrein bezie dan vraag ik me toch wel af of het
niet anders kan.
De voorzitter:
Volgens informaties van de heren Mertens en Laseroms liggen
er op het veilingterrein speciale tegels.
De heer Kunst:
Dat terrein is geschikt voor vrachtwagens. Voorzover mij
bekend is, is een gewone auto nog nooit door de tegels van
een trottoir gezakt.
De heer Valk:
Terwille van de duidelijkheid merk ik op dat blijkens verkregen
inlichtingen in de becijfering een fout is geslopen. Mij
is meegedeeld dat de kosten van de bestrating wel met
10,per m2 verlaagd kunnen worden.
De voorzitter:
Het is, zoals ik u reeds liet merken, mogelijk dat op
deze kosten wel een besparing verkregen kan worden. Ik
dacht overigens wel dat de verhouding in de prijzen van
bestrating en solide tegelwerk toch wel goed is.
De heer Kunst:
Mij lijkt dat, wanneer door een betegeling een bespa
ring verkregen kan worden van 10.000,dit dient
te gebeuren.
De voorzitter;
Het werk zal goed, maar niet te duur worden uitgevoerd.
De heer Kunst:
Dat is dan afgesproken.
De heer Verheijen:
Het gemeenschapshuis heeft al een martelgang doorge
maakt van 13 staties. We geraken nu aan het eind. Ik
wil het ooilege de volmacht geven om het gebouw nu eens
goed en volledig in orde te laten brengen. Het kollege
mag daarbij rekenen op mijn volledige medewerking.
De voorzitter:
Ik ga u niet verzekeren dat u er van af bent, want
dit soort gebouwen zal mettertijd opnieuw geld kos-
tèn. Ik geloof overigens wel dat we, wanneer de aan-
- passing -