S
maakt dit uit. Het tracé, dat
het voordeligst is zal gekozen wor
den, en wij willen geen verwachtin
gen wekken voor Koevering en
Kladde. Komt de leiding naar
Nieuw-Vossemeer er dicht bij, dan
zou 'n verzoek om aansluiting mo
gelijk wel ingediend kunnen wor
den.
Dhr. VOGELAAR. Is er voor de
Stoofdijk geen mogelijkheid voor
doortrekking naar Nieuw-Vosse
meer.
VOORZ. Dit is een rijksweg en
daarom gelden nogal strenge eisen.
Dhr. HERBERS. Wij draaien naar
mijn mening als een kat om de brei
heen. Dergelijke vragen kunnen beter
in een commissievergadering naar
voren worden gebracht. Vanmiddag
heb ik nog een uitgebreid gesprek
gehad met de direkteur van het gas
bedrijf, en had dit dan nader kunnen
bespreken.
Dhr. VOGELAAR. In de commis
sievergadering is er ook over ge
sproken, maar de direkteur van
openbare werken kon er geen ant
woord op geven.
VOORZ. We hebben nu de nodige
informaties gehoord, maar de prio
riteitskwestie is voor de gascom-
missie het belangrijkst. Eerst staan
er nog 5 kerkdorpen op aansluiting
te dringen nl. Nispen, Kruisland,
De Heen, Nieuw-Vossemeer.
Het is nog steeds zoeken naar het
juiste tracé en de incidentele aan
sluitingsmogelijkheden hangen daar
van af.
De ingekomen stukken worden ver
volgens z.h.s. voor kennisgeving
aangenomen.
4 GOEDGEKEURDE besluiten
en besluiten welke zijn ver
daagd.
Koninklijk besluit d.d. 1 februari
1969 nr 15, houdende goedkeuring
van het raadsbesluit van 19 decem
ber 1968, tot wijziging „Verorde
ning van het raadsbesluit van 19 de-