S maakt dit uit. Het tracé, dat het voordeligst is zal gekozen wor den, en wij willen geen verwachtin gen wekken voor Koevering en Kladde. Komt de leiding naar Nieuw-Vossemeer er dicht bij, dan zou 'n verzoek om aansluiting mo gelijk wel ingediend kunnen wor den. Dhr. VOGELAAR. Is er voor de Stoofdijk geen mogelijkheid voor doortrekking naar Nieuw-Vosse meer. VOORZ. Dit is een rijksweg en daarom gelden nogal strenge eisen. Dhr. HERBERS. Wij draaien naar mijn mening als een kat om de brei heen. Dergelijke vragen kunnen beter in een commissievergadering naar voren worden gebracht. Vanmiddag heb ik nog een uitgebreid gesprek gehad met de direkteur van het gas bedrijf, en had dit dan nader kunnen bespreken. Dhr. VOGELAAR. In de commis sievergadering is er ook over ge sproken, maar de direkteur van openbare werken kon er geen ant woord op geven. VOORZ. We hebben nu de nodige informaties gehoord, maar de prio riteitskwestie is voor de gascom- missie het belangrijkst. Eerst staan er nog 5 kerkdorpen op aansluiting te dringen nl. Nispen, Kruisland, De Heen, Nieuw-Vossemeer. Het is nog steeds zoeken naar het juiste tracé en de incidentele aan sluitingsmogelijkheden hangen daar van af. De ingekomen stukken worden ver volgens z.h.s. voor kennisgeving aangenomen. 4 GOEDGEKEURDE besluiten en besluiten welke zijn ver daagd. Koninklijk besluit d.d. 1 februari 1969 nr 15, houdende goedkeuring van het raadsbesluit van 19 decem ber 1968, tot wijziging „Verorde ning van het raadsbesluit van 19 de-

Raadsnotulen

Steenbergen: 1920-1996 | 1969 | | pagina 47