Van Lienden zou in deze persoonlijk
interveniëren.
Wat ons eigen uitbreidingsplan be
treft, dacht ik, dat het nog wel 5
jaar zal duren, voor we aan de reali
sering van een plan in een andere
richting kunnen denken.
VOORZ. Toch moeten Wij er re
kening mee houden, dat we jaren
tevoren onze plannen moeten voor
bereiden.
Dhr HOENDERVANGERS. Hoe
staat het met het tracé Steenbergen-
Kruisland
VOORZ. Elke maand heeft met
Provinciale Waterstaat een bespre
king 'plaats, waarbij o.m. ook aan
het door u bedoelde tracé aandacht
is geschonken. Met de steun van de
gemeenten in de regio Roosendaal
heeft de nieuwe verbindingsweg een
zekere prioriteit gekregen. Het tracé
is nu min of meer vastgesteld, n.l.
noordelijk van de Eerste Boutweg en
daarna ongeveer de Boonhil volgend.
Deze laatste weg zou als parallelweg
dienst kunnen doen.
Dhr L. DELHEZ. Hoe staat het
met de verkeersmaatregelen, die ge
troffen zouden worden. Voordat de
toeristen gaan trekken, zou ik het
prettig vinden dat een en ander ge
regeld is.
VOORZ. De door de Verkeers-
commissie voorgestelde maatregelen
zijn voor 95% door ons college aan
vaard. Een knelpunt is nog het in
voeren van een blauwe zóne voor de
Kaaistraat, Grote Kerkstraat en
Blauwstraat. Hieromtrent is nog
geen overeenstemming. De parkeer
ruimte zal eerst aangepast moeten
worden. Met de te treffen voorzie
ningen in de andere straten is men
druk doende.
Dhr L. DELHEZ. Bij het Kerk
plein hebben regelmatig kleine onge
lukjes plaats, in hoofdzaak met
bromfietsen. De oorzaak is mij niet
bekend. Een technisch onderzoek
zou gewenst zijn.
VOORZ. We zullen de politie
20