Dit plan is inmiddels gerea liseerd, waardoor 7350 m' van ons wegennet verbeterd werd. Wij leggen U thans plannen voor voor de verbetering van 5350 meter, t.w.: a. het van de „Gewijzigde Cruyslandspolders" overgeno men gedeelte van de Molenweg te Kruisland 400 m); b. het gedeelte van de Groene- dijk, gelegen tussen de Boom- dijk en het Zegblokswegje 800 m); c. de Princeweg (1440 m); d. het gedeelte van de Canade zenweg tussen het Cromwiels- wegje en de Boomdijk (400 m); e. de Boswijkdreef (1441 m); f. de Hoogstraat (873 m). Van deze te verbeteren we gen zal de Hoogstraat worden gebracht op een breedte van 5 meter en de overige wegen op 3 meter. De hiervoor genoemde wegen zijn thans in dit verbeterings plan opgenomen om de hierna vermelde redenen: a. Molenweg-Kruisland: Reste rend onverhard gedeelte tussen 2 reeds gereconstrueerde weg- vakken; b. Gedeelte Groenedijk: onver harde verbinding tussen de ge reconstrueerde Boomdijk en Zegblokswegje; c. Princeweg: verkeert in onbe rijdbare toestand en vormt de direkte verbinding tussen de gehuchten Heense Molen en No- tendaal; d. Gedeelte Canadezenweg: vormt met de Boomdijk, het Cromwielswegje en de Wel- bergsedijk een gesloten circuit van verbeterde wegen; e. Boswijkdreef: vormt verbin ding tussen Boomdijk en Oud- landseweg en maakt het boven dien straks mogelijk langs goede wegen het dorp Moerstraten te bereiken. Zoals de Oudlandse- 33

Raadsnotulen

Steenbergen: 1920-1996 | 1964 | | pagina 139