een punt betreft, dat ongetwij
feld in deze fase thuishoort,
ware het niet, dat andere fac
toren mede bepalend zijn voor
het tijdstip, waarop realisering
mogelijk is. In dit geval is dit
de voor deze bouw noodzake
lijke rijksgoedkeuring. Erva
ring met soortgelijke objecten
toont aan, dat op een wachttijd
van 2 jaar gerekend moet
worden. Nu het voornemen be
staat de 2e fase van het inves
teringsplan in 1964 uit te voe
ren, menen wij, dat dit gemeen
schapshuis thans niet behoeft te
worden opgenomen, omdat de
mogelijkheid tot uitvoering in
dat jaar door ons niet aanwezig
wordt geacht. Overgens krijgt
Uw raad binnenkort de gele
genheid zich over de bouw van
dit gemeenschapshuis uit te
spreken.
Rekening houdend met het
vorenstaande komen wij wat
betreft de punten 6 t.e.m. 10
van het investeringsplan tot 't
navolgende voorstel
6. Sportveldenplan le fase
(richtprijs 155.000,
7. Doortrekken Van Gaveren
laan (richtpr. 70.000,
8. Aanleg vuilnisbelt (richt
prijs 25.000,
9. Wegenverbeteringsplan 3e
fase (richtpr. 140.000,
10. Vervanging Ford-vracht
wagen (richtpr. 20.000,-).
Wij wijzen er nogmaals op,
dat de genoemde prijzen richt
prijzen zijn die bij definitie
ve begroting in werkelijk
heid belangrijk kunnen afwij
ken.
Verder zij nog vermeld, dat
het niet uitgesloten en zelfs
waarschijnlijk moet worden
geacht, dat punt 5 van het plan
(t.w. wegenverbeteringsplan 2e
fase) dit jaar om financiële re
denen niet haalbaar zal blijken
te zijn. Uiteraard zal dit punt
20