Nadat deze verbeteringen zul len zijn tot stand gebracht res ten nog: a. Fabrieksdijk-Oosthavendijk Hiervoor volgt binnenkort een, afzonderlijk voorstel. b. Groenedijk-Canadezenweg De onzekerheid t.a.v. het tracé van de toekomstige Zoomweg maakt het nut van een verbete ring nu twijfelachtig. c. Prinsenweg (1455 m).: Wordt opgenomen in een verbeterings plan, omvattende de wegen van de Heense Polder en de Polders van Nieuw-Vossemeer. d. Eerste Boutweg: Wordt ver beterd in het kader van het uit breidingsplan Kruisland en het provinciale rondwegplan voor Kruisland. e. Hooidijk (tussen Oude en Nieuwe Heijdijk) (699 m) Van ondergeschikt belang; kan t.z.t. uit gewone middelen wor den verbeterd. f. Bijlandsweg (1043 m) Wordt na het verbeteren van de Schansdijk van meer onderge schikt belang geacht; gezien te gen die achtergrond is de weg in redelijke staat. g. Benedensasweg Rijbaan in redelijke staat; rijwielpad ware t.z.t. uit gewone middelen te verbreden en te verbeteren. De totale kosten, verbonden aan de uitvoering van de eerste pha se en de voorbereiding van de overige verbeteringen, belopen f 150.000,De afschrijving is te stellen op 20 jaar, zodat jaar lijks ten laste van de gewone dienst komt f 7500,De rente bedraagt voor het eerste jaar f 7125,(4 3/4%), zodat de to tale lasten voor dit eerste jaar bedragen f 14625,Een ge deelte van deze lasten zijn reeds in de primitieve begroting 1961 opgenomen, onder de post „Re constructie Hoogstraat enz." t. w. kosten f 40.000,Afschrij- 34

Raadsnotulen

Steenbergen: 1920-1996 | 1961 | | pagina 33