9
■SJ&
I
plaitf',
tegemoet te bomen en het uit
komend® materiaal totaal 1970 m2
beien en 340 m2 kl'inkers te fee
nutten voor de verbetering van
de Goor hoekse weg- Een goedko
per© wijze van verharding dan
met deze uitkomende materialen
is niet mogelijk-
Rekeninghoudend met de aard
van het verkeer op genoemde weg
kan in het midden een rijwiel
pad van 0-70 m van kljinkers en
koper slakken keien en aan weers
zijden daarvan ©en rijstrook van
0-85 m keiverhardiing worden aan
gebracht, als kan top sluiting te ge
bruiken keien van de Koeveiringse
dijk- Beginnende bij de Kleine
Spellestraat kan ieen gedeelde tér
lengte van 970 m worden verhard
Dit gedeelte wordt het meest ge
bruikt en dis het slechtste ge
deelte van die weg.
Wij stellen U derhalve voor
onder intrekking van het besluit
van 1 Mei 1954 de Blauwstraat
Kleiine Kerkstraat en Vlieeshou-
werstraat opnieuw te 'doen bestra
ten met nieuwe klinkerkeien en dé
uitkomende materialen te gebirui
ken voor verharding van de Goor
hoekse weg.
dhr- HERBERS. Ik heb een en
ander eens nagegaan en ik kan
me met deze gang van zaken niet
te best verenigen- We hebben
een transactie gesloten met een
Belgische firma waaraan we naar
ik geloof uit een oogpunt van
goed koopmanschap gebonden zijn
Ik acht het moreel npet verant
woord dat we de firma v- d.
Kamp laten zulten- Anderzijds is
het noodzakelijk dat de Goorhock
seweg en andere wegen worden
verhard, maar dit neemt niet weg
dat de nu gevolgde gang van
zaken niet bevredigt- Ook in N.
Vossemeer is oud materiaal ver
kocht, daar kan het dus wel.
Waarom mogen wij dat niet.
Bovendien heeft v. d. Kamp reeds
veel gelid gestort. We moeten
Ged. Staten zien te bewegen op
hun besluit terug te komen-
V<