9 ■SJ& I plaitf', tegemoet te bomen en het uit komend® materiaal totaal 1970 m2 beien en 340 m2 kl'inkers te fee nutten voor de verbetering van de Goor hoekse weg- Een goedko per© wijze van verharding dan met deze uitkomende materialen is niet mogelijk- Rekeninghoudend met de aard van het verkeer op genoemde weg kan in het midden een rijwiel pad van 0-70 m van kljinkers en koper slakken keien en aan weers zijden daarvan ©en rijstrook van 0-85 m keiverhardiing worden aan gebracht, als kan top sluiting te ge bruiken keien van de Koeveiringse dijk- Beginnende bij de Kleine Spellestraat kan ieen gedeelde tér lengte van 970 m worden verhard Dit gedeelte wordt het meest ge bruikt en dis het slechtste ge deelte van die weg. Wij stellen U derhalve voor onder intrekking van het besluit van 1 Mei 1954 de Blauwstraat Kleiine Kerkstraat en Vlieeshou- werstraat opnieuw te 'doen bestra ten met nieuwe klinkerkeien en dé uitkomende materialen te gebirui ken voor verharding van de Goor hoekse weg. dhr- HERBERS. Ik heb een en ander eens nagegaan en ik kan me met deze gang van zaken niet te best verenigen- We hebben een transactie gesloten met een Belgische firma waaraan we naar ik geloof uit een oogpunt van goed koopmanschap gebonden zijn Ik acht het moreel npet verant woord dat we de firma v- d. Kamp laten zulten- Anderzijds is het noodzakelijk dat de Goorhock seweg en andere wegen worden verhard, maar dit neemt niet weg dat de nu gevolgde gang van zaken niet bevredigt- Ook in N. Vossemeer is oud materiaal ver kocht, daar kan het dus wel. Waarom mogen wij dat niet. Bovendien heeft v. d. Kamp reeds veel gelid gestort. We moeten Ged. Staten zien te bewegen op hun besluit terug te komen- V<

Raadsnotulen

Steenbergen: 1920-1996 | 1954 | | pagina 137