j 1
i
ui
A 1
week nog verleide mij iemand dat
hij met zijn graan maaier niet
over die weg durfde, omdat hij
er altijd stukken opliep.
Dan zou er nog een brug ko
men over de brand sebeek. Daar
heb ik nets meer van gehoord.
Voor de noodbrug geldt een maxi
rf~> male belasting druk van 2400 kg
geioof ik, hetgeen nu de weg zo
slecht is niet zo erg is. Ik moet
U zeggen dat zoals het nu is, U
tekort schiet tegenover de gebrui
kers van de weg. Er wordt zo
licht gezegd, Kruisland is maar
ontevreden, maar kom nu eens
kijken. In de commissie Openbare
Werken zit een Wethouder z:tf
landbouwer, maar die he|pt er
ook niet aan mee.
Dhr. JACOBS. Ik ben er ge
weest. De weg is inderdaad zeer
slecht.
Dhr. LOOS. Dat weet ik ook
heei goed ik ben er ook geweest.
De weg is bij de aanleg verkeerd
behandeld op moer is steen puin
gebracht. De weg is nu opgeno
men in het pian van de Gront
Mij., zodra dit binnen is kan wor
den bezien welk object het eerst
aangepakt dient te worden.
Dhr. SWAGEMAKERS. Is dat
nu een toestand. Dit duurt al 7
jaar. Enorm veel sieenpuin ris er
verbruikt, het kostle ontzaglijk
veel geld, maar de hoeren weten
er niet door te komen. Men kan
nu wel mooie beloften doen, maai
er gebeurt niets. Als dat niet ver
andert, dan zullen betrokkenen
zich tot hogerhand wenden.
Dhr. LOOS. De weg is voor
mijn tijd verkeerd aangelegd. A]S
het/plan van de Gront Mij. er is
kunnen we er nader op terug
komen.
Dhr. SWAGEMAKERS. Gaat U
weer met de Gront Mij. in z e?
Die maakt de weg slechter dan
ze tevoren was.
Dhr. LOOS. Bij uitvoering van
het werk door de Gront Mij. krij
gen we 70 °/o subsidie.
Dhr. SWAGEMAKERS. Maar
26
ti
I
,;l
1
•■l I
<i I
t
1 I
i
-i