- 9 - ONDERWERP: Klantgerichtheid organisatie/loketfunctie ANTWOORD: WD/PvdA Wij zijn het met u eens dat een goede bereikbaarheid van de gemeente erg belangrijk is. Veel gemeenten, waaronder de gemeente Rucphen, besteden de nodige aandacht aan de moge lijkheden om de bereikbaarheid van de organisatie te verbete ren. Een recent voorbeeld hiervan is de invoering van een nieuwe telefooncentrale met aanverwante voorzieningen. Het verbeteren van de loketfunctie heeft ook onze aandacht en zal, indien nodig, bij de uitbreiding van het gemeentehuis zijn beslag krijgen. De wijze waarop hier invulling aan gegeven moet worden, dient echter nog te worden onderzocht. De privacy van loketbezoekers achten wij met u van belang. Daarnaast is het ook mogelijk om de elektronische bereikbaar heid te bevorderen. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het aanbieden van gemeentelijke informatie en diensten via het internet. We spreken dan van een virtueel loket. Ook hier zullen wij de nodige aandacht aan besteden.

Raadsnotulen

Rucphen: december 1949-1998 | 1998 | | pagina 320