7) een sluitend systeem van verkeersmaatregelen;
8) kruisingen, uitritten, bushaltes;
9) parkeergelegenheden.
Uit het vorenstaande volgt -zoals wij het zien- dat verkeersmaatregelen
moeten worden gekaderd in een totaalplanin een gemeentelijk
verkeersplan dat als einddoel heeft: de grootst mogelijke
verkeersveiligheid. Ad hoc-maatregelen achten wij discutabel.
Wij hebben daarom het bureau-van Kleef te Vught opdracht gegeven
offerte te doen voor een verkeersplan, nader te ontwikkelen in goed
overleg met onze stedebouwkundig adviseur (het bureau van Heesewijk),
opdat de ultieme doelstelling: de grootst mogelijke verkeersveiligheid
wordt bereikt. Wij kiezen voor 100 plus.
Ons college vraagt uw fiat op dit beleidsvoornemen en zal op korte
termijn de offerte met ons advies aan u voorleggen.
Wij vertrouwen op uw adhesie voor een levensbelangrijke zaak.
Burgemeester en wethouders van Ossendrecht.
De secretaris, De burgemeester,
H.J.J. Rütten. DrsA.E.A. van Gils.