7) een sluitend systeem van verkeersmaatregelen; 8) kruisingen, uitritten, bushaltes; 9) parkeergelegenheden. Uit het vorenstaande volgt -zoals wij het zien- dat verkeersmaatregelen moeten worden gekaderd in een totaalplanin een gemeentelijk verkeersplan dat als einddoel heeft: de grootst mogelijke verkeersveiligheid. Ad hoc-maatregelen achten wij discutabel. Wij hebben daarom het bureau-van Kleef te Vught opdracht gegeven offerte te doen voor een verkeersplan, nader te ontwikkelen in goed overleg met onze stedebouwkundig adviseur (het bureau van Heesewijk), opdat de ultieme doelstelling: de grootst mogelijke verkeersveiligheid wordt bereikt. Wij kiezen voor 100 plus. Ons college vraagt uw fiat op dit beleidsvoornemen en zal op korte termijn de offerte met ons advies aan u voorleggen. Wij vertrouwen op uw adhesie voor een levensbelangrijke zaak. Burgemeester en wethouders van Ossendrecht. De secretaris, De burgemeester, H.J.J. Rütten. DrsA.E.A. van Gils.

Raadsnotulen

Ossendrecht: 1920-1996 | 1990 | | pagina 37