-40- 11Ie Wijziging van de begroting 1987 in verband met herstel dak brand weergarage Mevrouw Hendrickx deelt mede dat ook hier slechts één offerte ter inzage heeft gelegen. Opgemerkt wordt dat voor het kostenaspect het opvragen van meerdere offertes raadzaam is. Wethouder van der Poel merkt op dat volgens een rouleersysteem ieder jaar Ossendrechtse personen c.q. bedrijven worden aangewezen voor het verrichten van werkzaamheden aan gemeente-eigendommen. Vervolgens besluit de Raad zonder hoofdelijke stemming overeenkomstig het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 14 oktober 1986. 12Rondvraag Mevrouw van Donschot vraagt om een eerdere aanduiding van de infopaal in de Burg. Voetenstraat. De heer Verbiest wijst namens de werknemersgroepering op diverse zaken welke mogelijk in de commissie openbare werken aan de orde gesteld kunnen worden zoals - de gevaarlijke situatie bij de afslag van het rijwielpad nabij de Bree- straat. - het parkeren van motorvoertuigen in de Moleneind en Putsmolentje vooral bij Privé 69 en transportbedrijf Kil. - het parkeren van zwaar vrachtvervoer in smalle woonstraten bijvoorbeeld in de Leemberg. Gevraagd wordt of de aanleg van een parkeerterrein door de gemeente gewenst c.q. haalbaar is. - de straatverlichting in de O.L.V. ter Duinenlaan dient beter afgesteld te worden, zodat het fietspad beter verlicht wordt. Ook kan eventueel door het weghalen van de onderbegroeiing een betere verlichting van het fietspad verkregen worden. - Langs de rijweg staan over grote lengten wilde begroeiingen van voorna melijk Amerikaanse Vogelkers. Staatsbosbeheer is grote voorstander om deze te rooien, teneinde een betere groei te krijgen van andere loofhout gewassen. - het is noodzakelijk dat de fietspaden Schapendreef-Trambaan na zware re genval schoongemaakt worden. Als voorbeeld wordt genoemd de erge zand- aanvoer bij de WMZ-poort en de kruising Trambaan/Bergstraat. - Op verscheidene plaatsen zijn de fietspaden O.L.V. ter Duinenlaan, Scha- pendreef en Trambaan door begroeiing van de kantbermen aan weerszijde van het fietspad 50 tot 60 cm smaller, hetgeen de veiligheid niet ten goed komt. - het zeer fraaie bestratingswerk in de O.L.V. ter Duinenlaan is zonder

Raadsnotulen

Ossendrecht: 1920-1996 | 1986 | | pagina 284