Artikel 19 1. Binnen zes dagen na de datum van de vergadering als bedoeld in artikel 18 wordt het verzoek om advies ter kennis gebracht van de voorzitter van de advies- en arbitragecom missie. 2. Het verzoek wordt ondertekend door de deelnemers aan het overleg die zich voor inwinning van het advies hebben uitgesproken en bevat ten minste het onderwerp en de inhoud van het geschil. Indien in de vergadering als bedoeld in artikel 18 geen overeenstemming is bereikt tussen alle deelnemers aan het overleg over de vraag wat het onderwerp en de inhoud van het geschil is, brengen de overige deelnemers aan het overleg hun visie op het onderwerp en de inhoud van het geschil eveneens binnen zes dagen na de datum van de eerdergenoemde vergadering ter kennis van de voorzitter van de advies- en arbitragecommis sie. 3. Binnen zes dagen na de datum van de vergadering als bedoeld in artikel 18, wordt het verzoek om arbitrage ter kennis gebracht van de voorzitter van de advies- en arbitrage commissie. Het verzoek daartoe is ondertekend door alle deelnemers aan het overleg en dient ten minste te bevatten het onderwerp en de inhoud van het geschil alsmede de standpunten van alle deelnemers aan het overleg omtrent het onderwerp en de inhoud van het geschil. Artikel 20 Binnen twee weken na de datum van ontvangst van het advies van de advies- en arbitragecom missie wordt het overleg over het geschil voortgezet. Artikel 21 De uitspraak van de advies- en arbitragecommissie heeft voor alle deelnemers aan het overleg bindende kracht. Hoofdstuk VI Slotbepalingen Artikel 22 In de gevallen waarin deze verordening niet voorziet, beslissen de bij de samenvoeging betrokken gemeentebesturen na overleg met de commissie. Artikel 23 1. Deze verordening kan niet worden gewijzigd dan nadat het voorstel tot wijziging in de commissie is behandeld. 2. De commissie heeft het recht voorstellen omtrent wijzigingen voor te leggen aan de bij de samenvoeging betrokken gemeentebesturen. Artikel 24 1. Deze verordening kan worden aangehaald als 'Overlegverordening Bijzonder Georganiseerd Overleg (BGO)'. 2. Zij treedt in werking met ingang van heden en komt te vervallen op de datum waarop de herindeling van de gemeenten van kracht wordt. Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van de gemeente Nieuw-Vossemeer van 25-01-96, de secretaris, de voorzitter, W.A.M. Verschuren (l.s.) E.A. Lukkassen. Overlegverordening Bijzondere Georganiseerd Overleg (BGO) 5

Raadsnotulen

Nieuw-Vossemeer: 1957-1996 | 1996 | | pagina 21