- 2 -
Die doelstellingen tracht men te realiseren door een gelijktijdige en op
elkaar afgestemde campagne met een gemeenschappelijke start. De campagne zal
gelijktijdig met de landelijke campagne op 8 maart 1993 starten en er zal
gestreefd worden naar de nodige continuïteit.
De actie start met het huis-aan-huis bezorgen van een informatiepakket, dat
bestaat uit de volgende inhoud en waarbij voor onze gemeente rekening wordt
gehouden met een oplage van 1000 stuks:
envelop met nationaal logo f 80,26
brief burgemeester aangevuld met informatie over lokale zaken - p.m.
(wordt in eigen beheer samengesteld)
basis-brochure (gele folder) - 185,90
sticker - 60,50
alarmeringskaart - 73,50
Bijkomende kosten:
logo - 50,
handelingskosten P.T.T. - 127,
diversen (aanleverkosten PTT, posters etc.) - 100,
Totaal kosten f 677,16
Afgerond f 700,
Na afsluiting van het eerste gedeelte van de campagne zal een effectmeting
gehouden worden. De kosten daarvan bedragen f 22.000,voor het gehele
gewest. Dit betekent f 0,86 per inwoner, hetgeen voor onze gemeente neerkomt
op een bedrag van f 1.892,
De totale kosten van de aktie bedragen derhalve f 2.570,
Wij stellen u voor:
1. In te stemmen met het voorlichtingsplan, zoals hiervoor is weergegeven;
2. Een krediet te voteren van f 2.570,voor dit doel.
3. Het krediet ten laste te brengen van de post onvoorzien en daartoe
de le wijziging van de begroting 1993 vast te stellen.
Een concept-besluit is bijgevoegd.
Nieuw-Vossemeer22 december 1992.
Burgemeester en wethouders van Nieuw-Vossemeer,
de secretaris, de burgemeester,
P.P. Moors. E.A. Lukkassen.