- 2 - Die doelstellingen tracht men te realiseren door een gelijktijdige en op elkaar afgestemde campagne met een gemeenschappelijke start. De campagne zal gelijktijdig met de landelijke campagne op 8 maart 1993 starten en er zal gestreefd worden naar de nodige continuïteit. De actie start met het huis-aan-huis bezorgen van een informatiepakket, dat bestaat uit de volgende inhoud en waarbij voor onze gemeente rekening wordt gehouden met een oplage van 1000 stuks: envelop met nationaal logo f 80,26 brief burgemeester aangevuld met informatie over lokale zaken - p.m. (wordt in eigen beheer samengesteld) basis-brochure (gele folder) - 185,90 sticker - 60,50 alarmeringskaart - 73,50 Bijkomende kosten: logo - 50, handelingskosten P.T.T. - 127, diversen (aanleverkosten PTT, posters etc.) - 100, Totaal kosten f 677,16 Afgerond f 700, Na afsluiting van het eerste gedeelte van de campagne zal een effectmeting gehouden worden. De kosten daarvan bedragen f 22.000,voor het gehele gewest. Dit betekent f 0,86 per inwoner, hetgeen voor onze gemeente neerkomt op een bedrag van f 1.892, De totale kosten van de aktie bedragen derhalve f 2.570, Wij stellen u voor: 1. In te stemmen met het voorlichtingsplan, zoals hiervoor is weergegeven; 2. Een krediet te voteren van f 2.570,voor dit doel. 3. Het krediet ten laste te brengen van de post onvoorzien en daartoe de le wijziging van de begroting 1993 vast te stellen. Een concept-besluit is bijgevoegd. Nieuw-Vossemeer22 december 1992. Burgemeester en wethouders van Nieuw-Vossemeer, de secretaris, de burgemeester, P.P. Moors. E.A. Lukkassen.

Raadsnotulen

Nieuw-Vossemeer: 1957-1996 | 1993 | | pagina 14