de ontbrekende gelden. In het agenda-dossier ligt voor u een overzicht van het verloop van dit fonds ter inzage. De aanbesteding van de werkzaamheden zal plaatsvinden op donderdag 21 mei a.s. Het is derhalve niet mogelijk in dit voorstel in te gaan op de financiële consequenties. Wij zeggen u echter toe dat aan u voor de aanvang van de raadsvergadering schriftelijk de nadere informatie zal worden verstrekt Aan de commissie openbare werken c.a. wordt in de vergadering van donderdag 14 mei a.s. advies gevraagd over de uitvoering van de werkzaamheden. Het advies van de commissie zal u tijdens de raadsvergadering worden medegedeeld Thans stellen wij u voor: 1. In te stemmen met de uitvoering van de herinrichting van de straten, zoal deze opgenomen zijn in het ter inzage liggende concept-bestek; 2. De voor de uitvoering van de werkzaamheden benodigde gelden te voteren. Nieuw-Vossemeer12 mei 1992. Burgemeester en wethouders van Nieuw-Vossemeer; de secretaris, de burgemeester, P.P. Moors. E.A. Lukkassen.

Raadsnotulen

Nieuw-Vossemeer: 1957-1996 | 1992 | | pagina 142