-2- 2. Het register is openbaar. Het ligt ter inzage op de gemeente secretarie gedurende maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 12.00 uur en op maandag van 19.00 tot 19.30 uur. Artikel 3. 1. In het register worden aangetekend: a. de datum en het nummer van de bouwvergunning; b. de plaats van het bouwwerk, alsmede de kadastrale gegevens, gemeente, sectie en nummer(s) daarvan; c. de aard van de te verrichten werkzaamheden; d. ingeval het bouwwerk wordt, gebouwd krachtens een aannemings overeenkomst: de naam en het adres van de aannemer; e. ingeval het bouwwerk bedrijfsmatig in eigen beheer wordt ge bouwd: de naam en het adres van de bouwondernemer f. ingeval het bouwwerk niet-bedrijfsmatig in eigen beheer wordt gebouwd: de naam en het adres van degene ten behoeve van wie wordt gebouwd, de namen en adressen van ondernemers die deel nemen aan het bouw^s alsmede voor welke onderdelen van het bouwen zij zorgdragen en de namen en adressen van anderen die deelnemen aan het; bouwen; g. de nummers, waaronder de onder d, e en f bedoelde onder nemingen in het handelsregister zijn ingeschreven. 2. Wijzigingen van de in het vorige lid, onder d, e, f en g, bedoelde gegevens worden terstond na ontvangst van de mededeling daarvan in het register aangetekend. HOOFDSTUK III Meldingsplicht Artikel 4. 1. De aanvrager van een bouwvergunning is verplicht de in artikel 3, eerste lid, bedoelde gegevens, voor zover deze dan reeds bekend zijn, gelijktijdig met de aanvraag om bouwvergunning te ver strekken. 2. De aanvrager of de houder van de bouwvergunning is verplicht de in artikel 3, eerste lid, onder d, e, f en g bedoelde gegevens, voor zover deze ten tijde van de indiening van de aanvraag om bouwvergunning nog niet bekend waren, alsnog, doch uiterlijk twee dagen vóór de aanvang van de bouw, schriftelijk aan burgemeester en wethouders te verstrekken. 3. De houder van de bouwvergunning is verplicht wijzigingen van de in artikel 3, eerste lid, onder d, e, f en g, bedoelde gegevens welke tijdens de bouw optreden, binnen twee dagen na het optreden van die wijzigingen, schriftelijk aan burgemeester en wethouders te verstrekken. -4.-

Raadsnotulen

Nieuw-Vossemeer: 1957-1996 | 1980 | | pagina 91