i - 2 - Artikel 4. Onder "aansluiting" wordt verstaan een gebouw of gedeelte van een gebouw, dat bewoond wordt door een gezin of afzonderlijk levende personen, die een eigen huishouding voeren of dat gebruikt wordt als winkel of klein bedrijf, ten behoeve van welk gebouw of gedeelte van een gebouw vuilnis wordt afgevoerd. Artikel 5. a. Het aantal aansluitingen wordt telkenjare naar de toestand op 1 januari in overleg tussen beide partijen vastgesteld, voor de eerste maal bij het in werking treden van deze overeenkomst. Partijen verstrekken elkaar over en weer ten deze alle noodzakelijke of gewenste inlichtingen. b. Indien op 31 deeember het aantal aansluitingen meer blijkt te bedragen dan op 1 janauri van hetzelfde jaar was vastge steld, zal verrekening plaatsvinden op de volgende wijze: de helft van het meerdere aantal aansluitingen zal vergoed worden op basis van de in artikel 11 vastgestelde bedragen. Artikel 6. De wekelijkse voorgeschreven route, volgens welke de B.V. de vuilnis dient op te halen is aangegeven op de bij deze overeenkomst behorende, door beide partijen voor akkoord getekende overzichtskaart(en) In onderling overleg kunnen partijen tussentijds wijziging aanbrengen in deze route. Deze routes kunnen te allen tijde bij uitbreiding van de bebouwing of om andere redenen door de gemeente worden herzien. Bij belangrijke wij ziging of afwijking van de normale route wordt dit zo mogelijk door de gemeente gepubliceerd. Artikel 7. De route of wijziging wordt door de B.V. samengesteld in overleg met de verantwoordelijke van de afdeling Gemeentewerken van de gemeente. De vaste dagen, waarop wekelijks het ophalen geschiedt, is 's woensdags, donderdags en vrijdagmorgen. Wanneer ten gevolge van feestdagen het ophalen van vuilnis op een vaste dag niet kan plaatshebben, wordt door de gemeente van deze wijziging door middel van publikatie hiervan kennis gegeven aan de aangeslotenen. De aan deze publikatie verbonden kosten zijn voor rekening van de gemeente. De aannemer verplicht zich indien ten gevolge van feestdagen het ophalen van vuilnis op een vaste dag niet kan plaatshebben uiterlijk 6 weken van te voren een vervangende ophaaldag aan te wijzen. Artikel 8. Als storplaats wordt aangewezen de stortplaats De Kragge te Bergen op Zoom Met betrekking tot het storten van de opgehaalde vuilnis op deze stort plaats zal de B.V. alle aanwijzingen in acht nemen en opvolgen, welke door de gemeente worden of zijn gegeven. Er is van uitgegaan dat de stortplaats steeds goed bereikbaar en berijd baar is. Zonodig zal de gemeente ten deze haar invloed aanwenden. - Artikel9.

Raadsnotulen

Hoeven: 1928-1996 | 1986 | | pagina 473