<1 -3- In het bij brief van 28 mei 1982 toegezonden rapport zijn deze maatregelen en voorzieningen uitgewerkt. Zij omvatten de volgende punten: - de kruising Heistraat - Bovenstraat, uit te voeren overeenkomstig voorstel 1-3, waarbij de gescheiden rijstroken van de Heistraat tot circa 40 meter voorbij de kruising worden gehandhaafd en de Bovenstraat zowel aan de oost- als aan de westzijde door een verlegging en het aanbrengen van verkeersgeleiders, haaks daarop wordt aangesloten. - de aansluiting Bovendonksestraat - Hertog Janlaan, uit te voeren overeenkomstig voorstel 3-2, waarbij de doorgetrokken Heistraat haaks wordt aangesloten op de af te ronden hoek Hertog Janlaan - Bovendonksestraat. - de aansluiting Bovendonksestraat - Arnoutlaan/sporthaluit te voeren overeenkomstig voorstel 4-1, waarbij aan weerszijden van de aansluiting, als remmende factor en als attentiepunt, de rijstroken tot een ruit worden uiteengebogen. - de kruising Bovendonksestraat - Julianastraat - Achter 't Hof, uit te voeren overeenkomstig voorstel 5-3, waarbij het zuidelijk gedeelte van de Bovendonksestraat haaks wordt aangesloten op het huidige tracé van Achter 't Hof noordelijk gedeelte van de Bovendonksestraat en de uitmonding van de Julianastraat zodanig wordt verlegd dat deze op haar beurt weer haaks aansluit op het eerstgenoemd gedeelte van de Bovendonksestraat. - de situatie ter plaatse van het scholencomplex "De Reuzelaar", uit te voeren overeenkomstig voorstel 5-3, waarbij tegenover de ingangen naar het scholencomplex tussen de rijstroken een verkeersgeleider wordt aangelegd en lengte-parkeerhavens zijn geprojecteerd. -de-

Raadsnotulen

Hoeven: 1928-1996 | 1982 | | pagina 213