<1
-3-
In het bij brief van 28 mei 1982 toegezonden rapport zijn deze
maatregelen en voorzieningen uitgewerkt. Zij omvatten de volgende
punten:
- de kruising Heistraat - Bovenstraat, uit te voeren overeenkomstig
voorstel 1-3, waarbij de gescheiden rijstroken van
de Heistraat tot circa 40 meter voorbij de kruising
worden gehandhaafd en de Bovenstraat zowel aan de
oost- als aan de westzijde door een verlegging en het
aanbrengen van verkeersgeleiders, haaks daarop wordt
aangesloten.
- de aansluiting Bovendonksestraat - Hertog Janlaan, uit te voeren
overeenkomstig voorstel 3-2, waarbij de doorgetrokken
Heistraat haaks wordt aangesloten op de af te ronden
hoek Hertog Janlaan - Bovendonksestraat.
- de aansluiting Bovendonksestraat - Arnoutlaan/sporthaluit te
voeren overeenkomstig voorstel 4-1, waarbij aan
weerszijden van de aansluiting, als remmende factor
en als attentiepunt, de rijstroken tot een ruit worden
uiteengebogen.
- de kruising Bovendonksestraat - Julianastraat - Achter 't Hof,
uit te voeren overeenkomstig voorstel 5-3, waarbij het
zuidelijk gedeelte van de Bovendonksestraat haaks
wordt aangesloten op het huidige tracé van Achter 't Hof
noordelijk gedeelte van de Bovendonksestraat en de
uitmonding van de Julianastraat zodanig wordt verlegd
dat deze op haar beurt weer haaks aansluit op het
eerstgenoemd gedeelte van de Bovendonksestraat.
- de situatie ter plaatse van het scholencomplex "De Reuzelaar", uit
te voeren overeenkomstig voorstel 5-3, waarbij
tegenover de ingangen naar het scholencomplex tussen
de rijstroken een verkeersgeleider wordt aangelegd
en lengte-parkeerhavens zijn geprojecteerd.
-de-