i T
-13-
wenselijkheid is ook tijdens de laatste vergadering van de industrie-
ële kring besproken.
Op een desbetreffende vraag van de heer Braat antwoordt de heer
ïïillemsedat naar zijn verwachting de betreffende industrieën geen
bezwaar zullen hebben om voor gezamenlijke kosten deze borden te
laten aanbrengen, indien de gemeente daartoe toestemming ver leent.
De voorzitter zegt veel voor het aanbrengen van deze borden te
voelen. De kwestie betreffende de aansluiting van de toegangswegen
tot het industrieterrein op de rijksweg blijft een grote moeilijkheid,
waarover al heel wat onderhandelingen met de Rijkswaterstaat zijn ge
voerd. Persoonlijk heeft spreker het er onlangs nog met de minister
van Verkeer en Waterstaat, overigens zonder succes, over gehad. ïïel
is toestemming verkregen om bij ingang-west enkele bomen te laten
vellen. Aan de oostelijke ingang is het bovendien nog vaak de heg
voor het perceel van van Mierlo, die het uitzicht belemmert. Hierover
zijn van gemeentewege ook al verschillende aanschrijvingen uitgegaan.
Ha' de aanleg van het rijwielpad is de situatie eigenlijk nog gevaar
lijker geworden.
De heer Braat ziet een oplossing in het projecteren van het begin
van de toekomstige rondweg vóór de oostelijke ingang tot het
industrieterrein.
De voorzitter zegt, dat deze aangelegenheid de voortdurende aan
dacht van het gemeentebestuur zal behouden.
Hen derde vraag van de heer Willemse betreffende de rijwielstallinj
tijdens de veemarkten op de markt in Htten, v/elke een belemmering
vormt voor de bezoekers van café Struijs, wordt door de voorzitter in
de aandacht van de marktcommissie aanbevolen.
Hiets meer aan de orde zijnde wordt de vergadering door de voor
zitter met gebed gesloten.
Vastgesteld in de openbare vergadering van
13 maart 1959»
is, De voorzitter,
rs. J.P. Godwaldt.
tA
fir